Tin tức mới cập nhật
Quản Lý Dịch Vụ Khách Hàng – KAMEREO – SALE280
By admin Hot Jobs
Hạn cuối: 15/09/2021
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
1. Customer Service:
· Supervise day-to-day operations in the customer service department.
· Respond to customer service issues in a timely manner.
· Monitor the progress of order completion/service provision with the customer, to ensure the highest level of customer satisfaction.
· Work closely with Operation teams to deliver the best customer experience: Orders, follow up, customer feedback
· Create effective customer service procedures, policies, and standards.
· Develop customer satisfaction goals and coordinate with the team to meet them on a steady basis.
· Implement an effective customer loyalty program.
· Manage customer contracts: Initiate, deal and renew contracts with customers following the guidelines of the company to support the business development
· Maintain accurate records and document all customer service activities and discussions.
· Work with accounting department to follow up customer payments and monitor customer debts
· Assess statistics on the service quality and prepare detailed reports for the Management
· Hire and train new Customer Service team members
· Lead the CS team by the example to ensure each team member constantly implement the core values of the company in their daily job
· Manage the approved budget of the customer service department.
· Stay informed on the latest industry techniques and methods.
2. Sales:
· Lead and coach team to ensure the achievement of the team commercial KPIs: Sales, profit, payments & Debts
· Ensure that the team contacts and visits the customers on a regular basis to strengthen the customer relationships and communicate efficiently about the company’s activities.
· Propose, plan and implement with the team the promotions, the new product launchings, the workshops and any other related tasks with the im to increase sales volume and market coverage
· Work with the team to identify and maximize new sales opportunities among the existing customers: New brand, new products, etc.
· Work closely with Sales Team to identify potentially new business opportunities in the market to develop the business
· Keep up-to-date on current market changes and trends to identify improvements or recommend new products
3. Kaizen:
· Be a creative force: Do not hesitate to propose initiatives or new ideas to improve the working process aiming at company’s development
· Be flexible and adaptable: Always be ready to try new ideas, to embrace the change for further development
· Collaborate with team members to achieve better results
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
- At least 5 years in of proven experience in a customer service position
- Passionate about Customer Service & Sales
- Ability to manage and train
- Ability to adapt and grow in a competitive environment
- Outstanding written and verbal communication skills
- Ability to negotiate
- Excellent leadership and interpersonal skills
- Hard working, resilient & patient, and not afraid of challenges
- Self-motivated and driven by targets, desire to deliver results
- Fast learner and quick thinker
- Proficiency in MS Office
CHÍNH SÁCH ĐÃI NGỘ
- Salary: Competitive Salary
- Salary review twice a year
- 13 month bonus
- ·Working time is 9:00 – 17:30 with 30 min lunch break, 5 days/week
- ·Annual Leave is 12 days/year
GIỚI THIỆU CÔNG TY
KAMEREO là hệ thống tìm nguồn hàng và đặt hàng từ các nguồn cung ứng B2B cho Nhà hàng/ Khách sạn/ Quán cà phê đầu tiên tại Việt Nam. Kể từ khi ra mắt dịch vụ vào tháng 6 năm 2018 cho đến nay, chúng tôi đã và đang nhận được ngày càng nhiều tài khoản đăng ký và sự hỗ trợ từ cả Nhà hàng và Nhà cung cấp.
>> VUI LÒNG ĐIỀN VÀO FORM BÊN DƯỚI ĐỂ ỨNG TUYỂN
Tham khảo các vị trí tuyển dụng khác tại đây.
Hạn cuối: 15/09/2021
Cùng chuyên mục
CÔNG TY TRÁCH NHIỆM HỮU HẠN MINH LONG AGRO Trụ sở chính: 113 Quốc Lộ 80, Ấp Đông Thành, Xã Thạnh Đông A, Tân Hiệp, Kiên Giang VPĐD: 137 Trần Xuân Soạn, Q.7, TP. Hồ Chí Minh 19008982 CÔNG TY TNHH MINH LONG AGRO được xây dựng từ hoài bão phát triển nông nghiệp nước…
CÔNG TY CỔ PHẦN VAMTRADING Địa chỉ công ty: 124 Trương Văn Bang, phường Thạnh Mỹ Lợi, TP Thủ Đức, TP HCM Mô tả công việc – Lập kế hoạch bán hàng cho hàng định kỳ tháng, quý, năm và báo cáo kết quả thực hiện. – Duy trì những mối quan hệ khách…
MÔ TẢ CÔNG VIỆC • Thực hiện các công việc thiết kế bộ nhận dạng thương hiệu dành cho Doanh nghiệp: Logo, Leaflet, brochure, namecard… • Thực hiện các công việc thiết kế phục vụ cho các các chiến dịch truyền thông trên online: banner, cover,… • Tham chiếu trong các hoạt động tư vấn,…